// // Leave a Comment

Онлайн панел за платени проучвания Voissy

За Voissy съм споменавала във фейсбук страницата на блога и то заради проблем - някой ми беше хакнал акаунта в сайта и пуснал заявка за теглене на събраните ми пари (цели 4 евро). За щастие успях бързо да реагирам, да се свържа с поддръжката и да ми върнат точките, което го броя като плюс за този панел. Сега ще разкажа малко повече за него, анкетите, колко се печели и как се теглят парите.

До колкото успях да намеря информация фирмата, която стой зад Voissy, е френска. Панелът за проучвания обаче разполага с версии на доста езици и аз си ползвам българската, даже със съпорта си писах на български, нищо че те ми отговориха с малко развален превод, успяхме да се разберем.

Регистрацията е бърза и лесна, изискват се само базови данни и за разлика от други панели не се попълва подробна информация в профила. Не мога да кажа в такъв случай на каква логика избират да пращат изследвания, но статистиката е показателна, от 148 изпратени (поне на имейл покани за попълване), защото съм отваряла и такива в сайта, реално съм завършила (според показания в сайта, аз не съм ги броила) само 22 анкети.

Регистрирах се в началото на март 2023 и до сега има събрани 6681 точки, като част от тях са от покани, понякога ми дава и по 3 точки, ако не успея да завърша някое проучване. Каква е логиката и кога дава, кога не, нямам идея. Случвало се е да вляза в сайта и да видя камара от чакащи проучвания и след като кликна на едно, независимо дали успея да го попълня или не, като се върна на началния екран, другите са изчезнали. При регистрация получавате първоначално 300 точки. 600 точки ви начисляват и при покана на приятели, като всяка покана първо се валидира преди да ви начислят точките, не е описано какво точно представлява валидацията.

Вариантите за преобвазуване на точките са 2, имайте го предвид дали ви устройват преди да се регистрирате - изплащане в PayPal или като ваучери за подарък за Amazon.

Обменният курс е: 4.300 Точки - 4€, 7.800 Точки - 8€, 11.300 Точки - 12€. И при други панели го има това - по-изгодно е да се съберат повече точки и тогава да се обменят, проблема е, че бавно се събират. Аз бях събрала точки за 4 евро и точно тогава се случи проблем с акаунта ми (пак да кажа вината не е на сайта, а лично моя). Може би на 8 евро вече ще ги изтегля, за да проверя как работи системата, за колко време пристигат парите и дали има спънки в процеса.

Като цяло не е лош панела, нямам конкретни забележки до момента към него, изчезването на анкети и изхвърлянето ми от проучвания вече не го броя за проблем, с изключение на YouGov не знам дали има друг сайт, при който да успявам да попълня всичко, което ми изпратят.

Попадали ли сте до сега на Voissy, имате ли впечатления от него - добри или лоши?

Ако ви е интересно да пробвате, оставям линк за регистрация - https://voissy.com/

Ако публикацията ви е била полезна, помогнете й да стигне до повече хора - коментирайте, споделяйте, последвайте ме facebook

0 comments:

Публикуване на коментар