// // Leave a Comment

Български национален панел - поредния сайт за губене на време

След упорита реклама от страна на фейсбук се регистрирах и в този панел. Българският национален панел реално не е български, а се управлява от чешко дружество, което предоставя услугите си на български изследователски агенции, университети, изследователски центрове и държавни институции. Сайтът е преведен на български, но се срещат недоразумения в на някои секции и проучвания, което не пречи на ползването му.

Моят опит с него започва през лятото на 2019 година. Първоначалната регистрация е само с имейл или чрез профил в социална мрежа. След регистрация вече се попълва обширна информация за вас, на база на която да ви пращат проучвания. Въвежда се и телефонен номер и може да посочите дали искате да получавате проучвания по телефона. Има и указание, че ще потвърдят регистрацията по телефона, но това при мен не се случи.

Още на следващия ден след регистрацията получих първата си анкета и спечелих 50 точки. Така и не са ми потвърждавали профила по телефона. А след тази анкета замряха и до сега са така. Честотата е горе долу един път в месеца, но имало е случаи и на няколко месеца без да ми пратят нищо. Често искат да си актуализирам профила, което е малко дразнещо.

За почти 4 години съм получила 40 проучвания от тях, което е доста малко като количество. Едва преди месец събрах необходимите точки, за да изтегля спечеленото. Все още не съм заявявала плащане, обмислям дали си заслужава за 15 лв. или да изчакам да събера още точки, което си е губене на време.


Според тяхната реклама за попълнен въпросник се получават между 50 до 600 точки. Максималния брой, които аз съм получавала са 100 точки. А най-често има анкети за 5 точки, даже по 1 точка ми дават от време на време. Минималното количество точки, което може да преобразувате в пари е 2010 (= 15 лв.). Получавате точки за покана на приятел, когато той попълни първия си въпросник и разбира се профила му е реален и попълнен. Точките са това са 100.

Крайна оценка: не препоръчвам заради слабата активност от тяхна страна. Не мисля, че дори редовно да си обновявам данните пак ще се изсипят да ми пращат анкети. Дори да плащат по 100 точки на всяка анкета, за минимума това са 20 анкети и с тяхната скорост ще ми трябват 2 години, за да събера тази сума. 

Някой друг има ли регистрация в Българския национален панел и как се движи с точките и анкетите? Да не би само при мен да е слабо?

Ако публикацията ви е била полезна, помогнете й да стигне до повече хора - коментирайте, споделяйте, последвайте ме facebook

0 comments:

Публикуване на коментар