// // 52 comments

Onnovost - нов начин да бъдеш прост


Хората не са спрели да се подлъгват по лесната печалба. Въпреки предупрежденията, кражбите на лични данни, измамите и излъганите очаквания, стане ли въпрос за бързо забогатяване с нищоправене и се появяват тълпи от наивници, които за съжаление стават все повече и повече. Такава работа няма! Няма, няма и няма. Запомнете го. И спрете да вярвате на глупости и да спамите познати и непознати с линкове към измамни сайтове. Заглавието мисля е красноречиво, но все пак да обясня за какво става дума.

Новата лудост, която е едва на седмица, се нарича Onnovost. Според сайта им зад странното име седи агенция, която явно е открила топлата вода и набира читатели за новинарски сайтове, които толкова са го закъсали, че са готови да плащат някой да чете помията, която бълват всекидневно. И то плащат сериозни суми, защото искат да информират хората, да бъдат полезни на обществото, пък тия пусти хора никакви и никакви ги няма. Затова ще им плащаме само и само да видят какво сме писали и добре, че е тая златна агенция да ни ги намира.


Офертата към читателите, която предлагат от Onnovost, е невероятно както и да я погленеш. Четете новини и печелите. Само това. Седите си, отваряте новината и бам 5 лв. ви се натрупват в сайта. Още една новина, още 5 лв. Обещават ви до 200 лв. на ден. Това е невероятно, блян, работа мечта, живот мечта, бързо забогатяване, уникално, страхотно и т.н.

Още ли не сте усетили, че има нещо нередно? Ако написаното по-горе не е успяло да ви убеди, още малко голи факти:

Сайтът е създаден на 20-10-2019 г. Нов, новеничък, топличък, пари, пари, та чак гори под дупетата на регистриращите се в него. Въпреки крехката си невинна възраст вече има първата страхотна новина и тя е, че наградата за четене на 1 новина е увеличена на 5 BGN. Не знам колко е била преди това, но явно стоящите зад него бързат да привлекат потребители за кратко време и затова вдигат скоростно летвата на заплащането.

А при достигане на 1600 лв, което са нищо и никакви 8 дни на лежерно цъкане вие можете да си получите плащането. За целта трябва да въведете номера на акаунта си във Visa, Mastercard, PayPal или Payza. Хм, това номер на акаунт не съм чувала да го искат за разплащане. В PayPal имаш имейл, във Visa и Mastercard имаш карти, но не и акаунт, Payza не знам какво е, но да дадеш данните за акаунта си, означава да дадеш достъп до него. Близко е до акъла нали? Надали са го написали така случайно.

Новина има, но информация кой седи зад сайта не. Никаква данни къде се намира тая агенция, кой реално я е създал/управлява, кой праща тия хиляди левове, няма телефон, имейл, адрес, нищо, кръгла нула. Формата за контакт е единствения начин да пишеш на неизвестния богаташ, който раздава по 5 лв. за нищо работа и вече може да чакаш отговор от арменския поп.

Оказва се, че има и още по-лесен начин да печелиш в този сайт, вместо да си мориш очите и десния показалец да натискаш Enter и да четеш новина след новина. Партньорска програма с невиждани до сега бонуси. Ако споделяте партньорската си връзка във Facebook или други социални мрежи вие получавате по 75 лв. за всеки, който се е регистрирал през нея. И ако това не ви е достатъчно, получавате 5% от приходите на регистриралите се под вас. Замириса ли ви силно? Какво имаме тук? Класическа пирамида. Другите работят, вие само стоите и печелите от тях. Някой друг път ще е. Със сигурност от пирамидата на Onnovost няма да спечелите вие. Давате доброволно личните си данни като имена, имейл, данни за картите ви и акаунта ви в Paypal и се молете след 2-3 дена все още да имате достъп до тях и до парите си.


 
Виждате ли вече розовото бъдеще, пълната банкова сметка, безгрижните дни на Малдивите? Еми сори, ама и този път няма да стане. Onnovost е измама. Предвиждам, че този сайт ще издържи още седмица, най-много 2 и после ще потъне в безкрайните интернет полета толкова бързо, колкото е дошъл. Надявам се само заедно с него да не изчезнат пари от сметките на хора, бързо "забогатели" от четене на новини и чакащи да си получат печалбата и да продължат да привличат още и още желаещи за лесна, добре платена надомна работа.

52 коментара:

  1. В момента съм се"хванала" на въдицата... Да видим какво ще стане..

    ОтговорИзтриване
  2. Kakvo stava ima li pari ot taq rabota

    ОтговорИзтриване
  3. До колко пари си стигнала и дали вече си теглила

    ОтговорИзтриване
  4. Ако някой е пробвал да тегли пари от сайта,моля нека сподели какво е станало.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нищо не става.искат ти нови 80 новини и когато ги прочетеш и си мислиш че това е всичко,хоп нови 90 ти искат и така до безкрайност

      Изтриване
    2. Точно така е и при мен. На мястото на акаунт номера сложих някакви си цифри и да ходят да дърпат пари, да ама не и от моята карта. Мошенници!!!

      Изтриване
  5. Xora ne se lujete pulna izmislaica e vsichko nz na koi " genii " mu e xrumnala tazi idea I da suzdade takava" dobre platena" madonna rabota ,no qvno mu se poluchilo.molqvi ne se podlugvaite!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Докато има овце ще има и вълци

    ОтговорИзтриване
  7. И аз съм скептична но да видим

    ОтговорИзтриване
  8. И на мен ми прилича на измама

    ОтговорИзтриване
  9. До сега някой има ли тегления

    ОтговорИзтриване
  10. И аз съм се хванала на въдицата.
    На мен ми поиска още 40 новини.
    Да видим какво ще стане

    ОтговорИзтриване
  11. Някой ако знае някой сайт за подобна работа но да е реален а не измама като този да пише. И аз се хванах но се разочаровах много.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз искам сайт за реални печалби

      Изтриване
    2. Този сайт е измама. Не получих никакво плащане. Изведнъж изчезна.

      Изтриване
  12. И аз се хванах на въдицата когато направих необходимата сума повече не мога да вляза и пари няма

    ОтговорИзтриване
  13. Кажете моля има ли развитие по казуса,предполагам фейк во все пак пишете!!

    ОтговорИзтриване
  14. Още 11 новини и ще видя дали ще платят.

    ОтговорИзтриване
  15. И вече някой разбра ли дали е измама

    ОтговорИзтриване
  16. Аз искам да разбера едно ...щом има хора на които сайта е изплатил спечелената сума да кажат как.Разбра се кой може да стои зад този сайт..Разбрахме че е агенция.Ок.НО ЗА ДА ПОЛУЧИТЕ ПАРИТЕ ТРЯБВА ДА ИЗПЪЛНИТЕ УСЛОВИЯ....ИСКАТ НОВИНИ ПОГЛЕДНЕТЕ ПАРТНЬОРКСА ВРЪЗКА КОЕТО Е ВАЖНО !!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Как решихте, че някой е получил пари? Всички се записват с идеята за бързо забогатяване, но като дойде моментът за плащане и никой не получава парите си. Доказателства има ли, че са платили на някого?

      Изтриване
    2. Ако някой твърди , че е спечелил от тях значи просто е един от тях ! Няма как да спечелиш пари !

      Изтриване
  17. Измама, достигнах, сумтата, искат още и още новини, прочетох ги, след това се иска още повече и т.н....

    ОтговорИзтриване
  18. И аз съм от скоро ще видим дали е измама

    ОтговорИзтриване
  19. Като изпълниш условията, излизат нови и нови, а пари естествено - няма... Явно е, че е измама. Сега дори ми дава грешка като пробвам да вляза в сайта��

    ОтговорИзтриване
  20. Пълен ташак е не се лъжете, при стана така както някой беше писал по-горе, след като направите сумата и се опитате да я изтеглите ви иска още новини при всеки явно са различна бройка, малко след това сайта не се зарежда баси тъпитията е това,не се връзвайте

    ОтговорИзтриване
  21. Днес ми дава грешка. При Вас как е

    ОтговорИзтриване
  22. Добре измислена схема, мошенничеака, имам акаунт ниво професионално, с поканени суми за изплащане и всички условия за изплащане, а пари тц. Нека се съберем и подадем колективна жалба за кибер мошенничество, поне други да не пострадат. Правете скринове на дължимите суми. Очаквам други желаещи да се присъединят!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Anonimen.Точно така.Аз днес започнах,но не ми вдъхва вяра.

      Изтриване
  23. Здравейте, прочетох много ама много новини 2 пъти натиснах на изплащане НИЩО дават ми и ме карат чета все повече и повече новини но аз рещих трето изплащане няма да натискам въпреки че доста надвиших сумата която трябва.Казах си докато те не изплатят те някаква сума на мен аз няма да и превеждам за изплащане моите пари.И познайте какво стана аз събирам пари и не и ги превеждам а те решиха да ме блокират. ВСИЧКО Е ЕДНА ГОЛЯМА ИЗМАМА НЕ СЕ ХВАЩАЙТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!

    ОтговорИзтриване
  24. Определено е измама и аз клъвнах,като шаранче!Но при мен определено си ми трябваха парички,за операция от 5000!

    ОтговорИзтриване
  25. някой знае ли защо сайта беше бъгнат две седмици

    ОтговорИзтриване
  26. да го истрият за да не се лъжат хората

    ОтговорИзтриване
  27. На някой изплатили ли са пари

    ОтговорИзтриване
  28. Колко трябва да си прост за да се хванеш на въдицата,че някой ще ти плати 5 лв. за кликане върху някаква новина.Ми ,че то ако беше така всички щяхме да сме станали милионери лежейки и цъкайки лежерно по цял ден...

    ОтговорИзтриване
  29. Мале мале аз имам към 2100 лв в тая глупост.Преведох но ми дава да чета още.Е ще чета но няма да им превеждам

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. sandra941011@abv.bg пишете ми ще Ви кажа сайт, който наистина плаща имам и разплащателно.

      Изтриване
  30. Горица Минчева Ганчевска Аз също се хванах на тая въдица да се съберем и да подадем сигнал и да го хванат тоя мошеник. Да го дадът на съд и да бъде наказан.

    ОтговорИзтриване