// // Leave a Comment

Колко и как се печели от приложението Tesserum

Tesserum е българско мобилно приложение достъпно за ползване от 2018 година. Идеята му е да стимулира клиентите да изискват касови бележки чрез томбола с награди и моментни парични стимули. Рекламират печалби от "1лв до 100000 лв.", но не съм чула до момента някой да се похвали с повече от 5, 10 лв. печалба, не че толкова съм се интересувала. Това беше в началото, сега намалиха наградите и най-голямата е била 200 лв. през месец януари, която се тегли с томбола сред всички регистрирани за определен период. Погледнах им правилата и изненада - има обявена голяма награда НОВ автомобил, който ще се изтегли юни месец 2024 година .... (смях в залата). Не знам изобщо до колко да има вярвам, нито сайта, нито фейсбук страницата им се обновява редовно. Бяха замрели за известно време, но сега се активираха и има промени: Освен парични награди, вече печелите и TESSERUM точки. Точките можете да ги разменяте за награди, ваучери или да пазарувате с тях.

Та най-общо казано Tesserum е с подобна функция като томболата на НАП с касови бележки, но там поне имаше по-хубави и по-много награди. Достъпно е за теглене за android и iOS, аз го пробвах на iPhone. Абсолютен рекорд - още при опита за регистрация успях да се изнервя. Изписва ми грешка 400, после грешка 407 и най-накрая се оказва, че все пак влизам с данните си, въпреки, че уж не мога да се регистрирам. Нямам имейл за успешна регистрация или нещо друго указващо, че съм си ползвала електронната поща някъде.

Касовите бележки се регистрират като просто се снимат. Може да го направите на момента или да изберете снимани преди снимки. Докато очаквате да ви обработят снимката се пускат реклами, едни и същи и доста дразнещо (но предполагам от тях печелят някакви суми, които им помагат да поддържат приложението). Още на петата бележка ми изписа, че не я разпознава като касов бон - синя от Лидл, леко намачкана. С дългите бележки за сега няма проблем, явно ги разпознава, нищо че ги снимам по-отдалеч, за да се съберат на снимката. Бележки с една и съща дата и час ги определя като еднакви и едната я отхвърля. На ден могат да се регистрират до 200 бележки, а за седмица лимитът е 350 касови бона. Намерих информация, че касовите бележки няма нужда да се пазаят, ако наградата, която сте спечелили е по-малка от 1000 лв. :)

И само след няколко дена ползване приложение се счупи - нито можех да вляза, нито ми изпраща забравена парола, нито ми позволява да се регистрирам наново. Изхвърли ме от приложението и просто показваше грешка каквото и да се опитам да направя. След няколко дена се оправи само без да правя нищо и директно си бях логната. Четох, че доста често се случва този проблем, почти всеки месец.

За всяка снимана касова бележка получавам по 1 или 2 точки, повече не ми е давало. Аз не видях къде могат да се разменят за предметни или парични награди, само за отстъпки и ваучери има възможност като ваучерите са пак за отстъпки. Пазарището, както го наричат, е достъпно единствено на сайта на Tesserum, но го няма в приложението. Отстъпките са от рода на -2 лв. срещу 100 точки за книга примерно. Реално не може да си купиш нищо изцяло със събраните точки.

Не знам колко често и на какъв принцип пуска награди, аз до момента над 100 снимани и признати касови бележки (защото имам и поне 10 отхвърлени) и нямам ни една парична награда.

Присъдата - безсмислено занимание. Най-големите "награди", за които някой се е хвалил са 1-2 лв. на месец, не си заслужава събирането и снимането на бележки, че и после получаването (пощенски запис чрез Еконт“) в офис на Еконт. Точките също не са голям стимул, че да се занимава някой с приложението.


Ако публикацията ви е била полезна, помогнете й да стигне до повече хора - коментирайте, споделяйте, последвайте ме facebook

0 comments:

Публикуване на коментар