// // Leave a Comment

Панел за платени проучвания Surveytime

Видях препоръка за Surveytime.io в интернет и ме привлече с това, че има твърда цена за анкета и че получаваш плащането си веднага. Звучи твърде добре, за да е истина нали? Да видим има ли уловка.

В сайта имам регистрация от около 2 месеца, от тогава получавам доста анкети, поне 20, но само 4 съм успяла да попълня и съответно да ми платят. Оказа се, че не за всяка получавам $1, имам една и за $0.5, мисля, че беше указано това при започването й. Сайтът е на английски, но анкетите са на български език.

Регистрираш се в Surveytime само с имейл, изпращат ти паролата на имейла и след това трябва да го потвърдиш. След потвърждение на акаунта попълваш данни за теб и чакаш анкетите. Те пристигат на имейл, има опция и да получаваш нотификации в браузъра, когато има нова анкета. Аз си включих тази възможност, понякога не успявам да кликна достатъчно бързо на нотификацията и се оказва, че нямам имейл за такава анкета. Или пък получавам по-късно. Има проучвания, които са само за десктоп, аз и без това не съм отваряла сайта на мобилно устройство и не знам дали там пращат повече и дали има други привилегии, ако някой се регистрира и попълва от телефон нека сподели информация.


Може да избирате между 3 опции за плащане - PayPal, Amazon и Coinbase

За мое съжаление дори веднага да реагирам на анкета виждам съобщение, че не съм в таргет групата за нея, което ми е проблем при всички панели. Защо изобщо ми пращат покани за проучвания след като не отговарям още в началото на условията, защо попълвам профил след като не го вземат предвид, не знам дали ще получа някога отговор на този въпрос. По-добре е да филтрират хората преди да им пращат анкети, не след това.

Другото, което не ми допада в панела на Surveytime, e че не откривам никаква възможност да си пиша с тях (които и да са те). В сайта няма форма за контакт, имейл, чат или друга опция за обратна връзка или въпрос. Когато изпратя имейл на пощата, от която получавам поканите за попълване, той попада в необятната вселена на имейлите и никога не достига до когото трябва. Или пък достига и той просто не ми отговаря.

Относно плащанията нямам никакви забележки. Реално след като един път изберете къде искате да ви превеждат изкараните суми, те веднага отиват там. Може да се сменя опцията за плащане, не съм го пробвала, за момента съм си избрала да ги получавам в PayPal. Само при първото плащане имаше някаква верификация и си получих доларчето с 2 дена закъснение, но за другите не е имало такова забавяне.

Както отбелязах по-горе само 4 проучвания съм попълнила до край и съответно съм получила пари за тях. Платформата предлага и афилиейт програма - да каните приятели и да получавате по $1 за всеки от тях, който се регистрира и завърши поне една анкета. За афилиейт програмата трябва да отделна регистрация и одобрение, но пак не е нещо сложно. За момента там нямам успех - имам поканени и регистрирани приятели, но явно никой не е завършил анкета, защото нямам плащане. Там отново има избор на платформа, в която да си получавате парите и предполагам също ще идват веднага.

Това е до момента опита ми със SurveyTime - коректни са от към плащане, но от към анкети е много постно и те отрязват без да обясняват нищо. Просто влизаш да попълваш от линка и хоп вече не си подходящ ... Един път само ми изписаха, че много бързо попълвам проучването (а въпросите бяха елементарни), но това беше само предупреждение и после си получих доларчето.

Актуализация на информацията - февруари 2024 г.

SurveyTime загубиха наведнъж и двете си предимства пред другите панели - изплащане на парите веднага след попълване на анкетата и предварително определеното заплащане от $1.

Според тях го правят за доброто на потребителите, но според мен не е така. Първо, че съм се убедила, че събирането на сума за заявяване отнема време, второ, че намалиха заплащането за анкетите и от известно време ме заливат буквално с покани, а не съм довършила нито една анкета до край.

А вариантът да събера 10 долара, за да ме "наградят" с 0,50 долара бонус ми се вижда като мисия невъзможна.


 

Ако имате въпроси или проблеми с платформата, пишете ми, ще се опитам да помогна. Може да споделите и вашия опит с нея.

0 comments:

Публикуване на коментар