// // Leave a Comment

Още сайтове плащащи за онлайн проучвания

Всяка седмица получавам анкети от един или друг сайт. Понякога успявам и да ги попълня :)

Все още не съм станала милионерка от тях, но има няколко нови сайта, за които съм събрала впечатления и ги споделям тук. Пробвам ги, защото не отнемат много време, но повечето ги зарязвам, когато получа първото плащане. За съжаление при някои агенции дори не се стига до такова - или винаги не отговарям на условията им или попълвам всяка анкета, но все пак трупам точки толкова бавно, че ще се пенсионирам преди да получа каквото и да е. Имало е случай и сайтът да изчезне без следа, а заедно с него точките/парите, които съм събрала.

VN Market Research

сайт: https://panel.vnmarketresearch.eu/bg/



1000 точки при тях се равняват на 60 лв., който ви изпращат в срок от две седмици като пощенски запис или чек. От края на 2018 година въведоха и възможността при събиране на 500 точки, да може да ги обмените за ваучер на стойност 30 лв. за ozone.bg

Освен чрез попълването на анкети, може да трупате точки чрез препоръка/канене на приятели/роднини. За всеки успешно регистрирал се получавате по 2 точки.

Моята регистрация е от 2014 година, бях събрала едва 596 точки. Не вярвах, че ще дочакам натрупването на 1000 точки, затова обмених 500 от тях за ваучер от ozone.bg. Това беше преди година, от тогава до сега съм натрупала едва 244. Анкети има по един-два пъти в месеца, заплащането е 10-15-20 точки на анкета. При последните по-често не съм отговаряла на някакво условие и ми дават по 1 точка. Усещам как при достигането на 500 отново ще си взема ваучер и ще забравя за тях.


MarketAgent


сайт: https://www.marketagent.com/bg/





Според правилата на сайта участниците в анкетата се избират на случаен принцип, а не по определен критерий. Вариантът да се падне анкета точно за вас, при тези условия, е малък. Понякога ви пращат и нещо според профила ви, но като цяло не мога да им схвана схемите. Те самите са писали, че може да има много големи интервали между анкетите, а в друг период да идват често.

Има случайни анкети, които обаче препращат към друг сайт , който от своя страна също те препраща нанякъде си. Не съм попълвала такива и не мога да кажа дали се получават реално точки от тях.

Тук също освен от проучвания, се печели и от покани. Получавате точки, когато поканения от вас човек попълни първата си анкета. Май повече точки падат от там, отколкото от анкети, така че за сега ще запазя членството си. Преди даваше по 100 точки за поканен приятели, сега с ги намалили на 50. Съотношението е: 1 EUR = 100 Точки.

Регистрирана съм в сайта от края на 2012 година. На година са ми пращали по 4-5 анкети, което е нищо на фона на другите панели. Ново проучване не съм получавала от миналата година.

До сега съм теглила веднъж 26 евро (2017 година) и наскоро още 10 евро. Предупредиха, че изпращането може да отнеме до 3 дни, парите бяха в сметката ми още на следващия ден. В момента имам 750 точки, които се равняват 7.5 евро.  Направили са промяна и в момента могат да е теглят кръгли суми - 1000 / 2500 / 5000 точки. Пари могат да се теглят само чрез PayPal и skrill. Могат да се правят и дарения.


MOBROG 


сайт: https://www.mobrog.com/bg/




Стандартното - проучвания и покани на приятели. За покана веднъж пише, че получавате EUR 0.50 точки, което не знам как го смятат като 2 лв., разминава им се информацията.  


Имат и мобилно приложение, чрез което също може да попълвате проучвания, защото иначе не всички за подходящи за смартфони. Не съм го пробвала и не мога да дам мнение за него и дали там пращат по-често анкети.

Моята регистрация е от 2016 година. Има си статистика - Член от 1485 дни, Попълнени: 27 (обаче предполагам това са изцяло попълнените анкети). Общо събрани EUR 13.49, могат да се получат само чрез Skrill и PayPal. Минимумът за теглене е 5 евро, максимумът също. Изтеглих ги на 2 пъти, бързо пристигнаха в сметката ми.

Много често пращат анкети и още по-често ме отсвирват. Така и не разбрах какви са им критериите, колкото пъти да пробвам да им пиша или не ми е доставен имейла или не получавам адекватен отговор. ИП адреса им не ми харесва или вече съм попълнила анкетата, но от друг сайт, защото се случва често дадена фирма да ползва няколко от тези сайтове, за да си проведе проучването.


Общо взето слаба работа. При следващо теглене на пари, ще се отпиша и от тях


Talk Online Panel


сайт: https://talkonlinepanel.com/bg




Слагам ги и в тази публикация, за да са на едно място с другите сайтове, иначе съм писала за тях преди, защото имах/имам проблеми с тях при изплащането на натрупаните суми. Може да прочетете повече по въпроса тук.

Най-активни са от към предлагането на анкети. Предполагам, че имат много участници, затова и в голям процент от случаите профилът ми е неподходящ за даденото проучване или то вече е изтекло, макар имейла да е пратен същия ден. 1000 точки се равняват на 10 лв.  За анкета дават обикновено 50-100 точки, но това е ако успеете да я попълните до края. Ако не отговаряте на целевата група получавате 5 точки. Постоянно пращат анкети, които са на техни партньори и не пише колко точки ще получите за попълването им. Все се каня да ги проследя колко дават, но и там често ме изхвърля преди края, та надали са много. Събирането на 1000 точки изглежда лесно, но реално не е така.

Събраните точки могат да се обменят за ваучери или абонаменти за списания и тук почват проблемите, размяна на имейли, писане, чакане, още чакане и както писах по-горе загуба на време и нерви.

И те са в списъка с проучвания, от които ще се откажа след като събера нужните точки за следващо плащане, ако изобщо това стане в близките месеци.

BluePo!nt


сайт: https://bluepoint.bg/panelisti.php


Не са като другите сайтове за онлайн проучвания, защото нямаш гарантирани точки/награди/пари за всяко попълване. Не съм засичала колко често пращат имейли, дори не помня кога съм се регистрирала там. Повече за сайта може да прочетете в другата ми публикация. Новото е, че през 2019 най-после спечелих награда от тях - 20 лв. Преведоха ми я по банков път, бързи и коректни бяха. Но е по-скоро като томбола с награди, може да спечелиш, но може и години да попълваш и да не спечелиш.

MarketLinks


сайт: https://online.marketlinks.bg/panel/



В този сайт точки се печелят само с попълването на анкети. Опция за покана на приятели няма. MarketLinks са партньори с форума bg-mamma и от там научих за тях.

Регистрацията ми е от 2017 година. До момента имам натрупани 271 точки. Остават ми 229 точки точки, за да заявя ваучер за 50 лева. Значи още около 2-3 години до крайната цел. Ваучерите са за пазаруване в eMag, което не бих избрала или Up Cadhoc ваучер, който бих си взела, валиден е в доста магазини и съм ползвала такъв от други сайтове за анкети, само да достигна заветните 500 точки.

0 comments:

Публикуване на коментар