// // 7 comments

Некоректни панели за онлайн анкети

В тази публикация бях замислила да споделя за плащането, което щях да получа от Online Solutions - панел за онлайн проучвания. Минаха месеци и така и не видях пари от тях, затова публикацията си смени предназначението. Добавям и информация за още един панел, който не е много коректен към потребителите си.

Доживях да събера заветните за плащане точки в Online Solutions - 103. Сто точки се обменят за 60 лв. Предвид, че съм регистрирана от края на 2011 година бая "здраво" съм работила, за да изкарам толкова пари за 7,5 години. Общо имам попълнени около 35-40 проучвания. Това го пиша, за да ви даде представа колко загубена работа е. Те хубаво хората споделиха под предишната публикация за тях, че са измамници, но аз така или иначе попълвам проучвания, които се появяват в пощата ми и не съм усетила кога съм събрала необходимите точки в този панел.


Заявката се плащане се подава на имейл и според сайта име ти изпращат пощенски запис. Което ми е чудно как ще стане, при положение, че не съм попълвала адреса си в панела. В края на месец май 2019 им писах, че искам да обменя точките си. И се започна едно чакане. Отговор разбира се не получих, намерих други имейл адреси, писах и на тях. Пробвах да им пиша чрез формата за контакт на сайта, тя обаче не работи. Намерих телефон, звънях, никой не отговаря. Фантомска работа отвсякъде.

След месец някъде получих отговор от госпожа Ивона Здравкова, че имало няколко стъпки преди да получа плащане, после не знам си какво се планирало, изобщо хубавите работи не стават бързо, процеса бил бавен. Налагало се проверка на точките и какво ли още не, та чак след това да очаквам свързване с мен и превод на така дългоочакваната сума в банковата ми сметка. Още един месец по-късно все още не ми е писала, пари разбира се нямам. Спирам и да ги чакам.

Спстете си занимаването с тях, няма смисъл да се регистрирате и да попълвате анкетите им.

Оставям данните им за контакт, колкото и да са безполезни, може ако повече хора ги тормозят да се усетят и да се издължат. Макар че едва ли. Ако някой знае как и до кого може да се подаде оплакване от тях, моля да ми пише.


http://survey.online-solutions.eu/contacts.html
02 967 6369
i.zdravkova@online-solutions.eu


Другите некоректни са Talk Online Panel




За този сайт не съм писала още отделна публикация, макар, че имам събрани впечатления за тях. Най-прясното и негативното е, че те мотаят с ваучерите Edenred, тези които се получават по пощата. Имам доста попълнени анкети към тях, мисля, че съм заявявала и ваучери, но не съм имала проблеми. До тази година.

Ако не си използваш точките след определен период те изтичат и изчезват от акаунта ти. За 1250 точки можеш да си поръчаш ваучер за пазаруване Edenred на стойност 10 лв. За 1000 точки можеш да си поръчаш електронен на стойност 10 лв. за eMag и get.bg. Има и абонаменти за списания, те са повече точки, но мен не ме блазнят особено.


В началото на годината видях, че имам събрани достатъчно точки и на 28 януари си заявявам ваучер Edenred на стойност 10 лв. Златен се оказа този ваучер и все още не е пристигнал при мен. Сигурно сега чакат да порасне дървото, от което ще направят хартията, на която ще го напечатат.

Първо не получаваш никаква информация кога е изпратен. Само имейл, че успешно си го заявил. Според сайта им "Заявките за ваучери се приемат до 15-то число всеки месец и се изпращат до края на месеца. Заявки, получени след този срок се обработват следващия месец. Ваучерите на Идънред България се изпращат до точен адрес. Писмата са препоръчани и се предават срещу подпис. Ако в деня на получаване, на посочения от Вас адрес няма присъстващо лице, те ще бъдат върнати в пощенския клон за 20 дни."

След като 1-2 месеца не получих нищо, ги питах какво става. Оправдаха се, че нямат ваучери в момента, били в процес на преговори с партньорите си, сключвали нови договори и ще ми пишат когато имам налични. Разбира се, не ми писаха. Потърсих ги пак. При тях също го има избирателното отговаряне на имейл - един път ми връщат отговор, друг път не. Предложиха ми да ми възстановят точките в профила и да си избера нещо друго. То защото имам много голям избор. Казах им, че си искам ваучера и ще го чакам. След още месец ги питах какво става -  този път се оказва, че вече е бил изпратен и впоследствие върнат при тях. Аз разбира се не съм получала никаква покана да си го взема, нито някой ме е търсил на точния адрес, който съм дала при заявката.

Сега им дадох нов адрес и пак чакам, защото вече не можело да ми върнат точките в профила, тъй като има издаден ваучер. Обаче той къде е, никой не знае. Със сигурност не е при мен. Като знам и Български пощи колко са коректни и скоростни мога да го получа за Нова година... евентуално.

Смятам да допълвам публикацията с други панели за анкети, които са се оказали некоректни. Ако имате впечатления от такива, пишете ми коментар.

7 коментара:

  1. Николай Колев14 август 2019 г. в 1:53

    online-solutions не плащат, потвърждавам

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм получавала 3 електронни ваучера от Talk online panel на стойност 30лв с които си купих нещо от Emag. Но след това не съм им попълвала анкетите,защото не ми се занимава. Точките се събират бавно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мисля, че има подобрение в обслужването на Talk Online panel, тъй като вече 2 пъти получих ваучери Edenred по пощата.

      Изтриване
    2. И къде можеш да ги ползваш?!

      Изтриване
    3. На много места, ето тук може да проверите: https://www.edenred.bg/targovski-obekti/otkrii-magazin/

      Изтриване
  3. От askgfk.com, когато работеха в България съм получавала доста ваучери по куриер без проблем. След това в един момент точките ми се прехвърлиха в Talk online panel. Оттам си ги обърнах във ваучери за emag, пак нямаше проблем; и в момента имам един неизползван за 10 лв, всеки момент ще направя точки за още един и ще си купя нещо. Иначе наистина бавничко става събирането на точки, но участвам когато съм в настроение.

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте и аз участвам от години в talkonlinepanel събирах точкии за точно определен артикул в Емаг но понеже не пускат редовно анкети и до като събера точките той вече не е наличен ......също бих казал че има интересен момент когато попълвам анкета и стига почти до края и ми изписва че са набрали достатачно анкети от моята целева група и ти подаряват едни 5 точки тоест по сметки 5 стотинки а са ти отнели 10-20 минути примерно чоже би и повече .......сега казуса е по сложен събрал съм за два ваучара на стойност 40 лв поръчах си ги за емаг обработено е в профила виждам но нито код на ваучъра нито отговор от тях писах им няколко пъти в контакти но все едно не са получили нищо не пишат пълно тишина .......хм но реклами и запитвания продължават да изпращат е това можели да е коректно Сам човек нека си направи извод за какво конкретно анкетиране става въпрос и да реши дали въобще му се занимава

    ОтговорИзтриване