// // 13 comments

GfK Домакински панел


Искам още в началото да уточня, че този път не съм пробвала надомната работа, за която пиша. Споделям подробности какво представлява и какво може да спечелите от нея. Под спечелите нямам предвид пари за жалост, а точки, които се разменят за ваучери или стоки. Кандидатствах за попълването на домакински дневници, но като разбрах за какво става въпрос, заниманието ми се стори по-безсмислено даже от анкетите. A те, както съм казвала неведнъж, не са нещо от което ще изкарате много пари. Разбира се, ако имате време и възможност, не пречи да пробвате да попълвате домакинския панел на GfK. Все пак получавате някакъв бонус, но за мен е крайно недостатъчен предвид усилията, които се влагат.


За GfK вече съм говорила и преди, те имат онлайн панел, в който се регистрираш и ти пращат регулярно анкети на различни теми. Повече информация може да видите тук и тук.

За разлика от онлайн анкетите, домакинския панел не се интересува от всички аспекти на живота ви, а само от храни, козметика, напитки, хигиенни продукти. Общо взето най-необходимите стоки, които употребява едно домакинство месец след месец след месец. Има хора на които им допада тази отчетност и попълват такива дневници с години. Офлайн панела представлява точно това - хартиени дневници, които от фирмата ви изпращат и вие им ги връщате попълнени. Има точкова система по която натрупвате точки, които може да обмените за продукти от каталог.



Няма опция да се регистрирате самосиндикално или поне аз не знам за такава. Може да се присъедините, ако някой ви препоръча, за което той получава точки. След като се включите, след известно време през което сте показали усърдие и постоянство, вие също може да препоръчвате други семейства и получавате точки за това. Участието в домакинския панел на GfK е безплатно. Имайте предвид обаче, че за подаръци на стойност над 100 лв. според промяна в закона, дължите данък и за тях ви се издава служебна бележка.



На всеки 4 месеца получавате пакет от GfK, за мой голям ужас с Български пощи, които като развитие са още в ерата на динозаврите, но това е друга тема. Често се случва да не ви донесат пратката до адрес и трябва да я издирвате в пощенските клонове, които са с ужасно работно време. Получавате дневниците за следващите няколко месеца, подробни инструкции за попълването им, информация колко точки сте натрупали до момента, актуален каталог за поръчка, брошура (бюлетин) с новини, бланка за отсъствие и бланка за поръчка на нови домакинства. В пратката се съдържат и пликове с платена марка, с които да изпратите обратно дневниците след като ги попълните. Два пъти месечно се изпращат въведените за предходните 15 дена данни. Изчислила са, че това са 10 страници, които е добре да пратите до 5 работни дни след приключване на периода, защото ако не стигнат навреме ви отнемат точки, по-долу ще обясня.



Дневниците е добре да се попълват ежедневно с данни от покупките. Това при положение, че пазарувате всеки ден. Няма проблем да си ги водите и ако периода на пазаруване е по-голям, просто се струват повече неща наведнъж за описване. Нанася се информацията само за покупки, които ще се използват във вашето домакинство. Ако купувате неща за подарък, данните за тях не се попълват в листите.



Има над 50 категории продукти, които интересуват статистиците от GfK. Въвежда се обща информация за покупката - сума, магазин, начин на плащане, дали сте купували продукти от определени категории. И след това идва забавното. За всяка закупена стока, чиято категория е сред следените от домакинския панел се описва почти всичко - дата на закупуване, име, баркод, производител, по-подробни данни за продукта, тип опаковка, брой, количество, обща цена, промоция, код група, код магазин и т.н. Честно казано не знам как имат търпение и ресурси да проверяват всички дневници с цялата тази информация. 100 пъти е по-лесно е тези данни да се попълват онлайн, с предварително зададени групи, валидации, магазини и т.н. Така и проверката ще е по-проста и попълването също. Но може би фирмата оперира още в миналия век, когато не всички имат компютри/мобилни устройства, но виж пощенски кутии - да :)

При натрупване на повече точки, може да си заявите подарък или ваучер от каталога, който се обновява май веднъж годишно. Понякога изпълнението на поръчките обаче отнема от 2 до 3 месеца. Няма ограничение какво точно ще си вземете, стига само да имате достатъчно точки. Забелязвам, че от година на година точките за поръчката на един и същ продукт се увеличават, докато точките, които може да спечелите за попълване на дневник или препоръка си седят същите :) Няма значение за каква сума пазарувате, нито от кой магазин, нито какви марки продукти купувате, дали пазарувате много или малко, точките се начисляват по посочените по-долу критерии.




Точкова система:

30 точки - еднократни точки при включване в GfK домакински панел
15 точки - точки при попълване на подробен профил на домакинството, прави се веднъж годишно
100 точки -  получавате ги, ако домакинство, което сте препоръчали има 6 коректно попълнени дневника
60 точки - за всеки попълнен според изискванията дневник изпратен в срок (трябва да бъде получен от GfK до 8 дена след края на срока)
25 точки - за всеки попълнен според изискванията дневник получен след срока от 8 дена
5 точки - ако нямате възможност да попълните дневника си по уважителна причина и го изпратите празен за дадения период
90 точки - получавате ги на всеки 4 месеца, ако имате поне 6 дневника попълнени изрядно и изпратени в срок

Да вземем един почти идеален случай и да сметнем колко точки могат да се изкарат за 12 месеца:

30 + 15 + 3 тримесечия * 90 + 24 дневника за година * 60 + 5 препоръчани домакинства * 100 =  2255 точки общо.



За тези точки можеш да изберете едно малко и едно по-голямо нещо (каталога на снимките е малко стар, но все пак дава представа за "цената" на стоките в точки). Избор има - стоки за дома, за деца, за мъже, за жени, ваучери, но както казах събраните точки стигат или за едно по-голямо нещо или за 2, максимум 3 по-малки подаръка. Но предвид, че точките са събирани цяла година, не мисля, че си струва. Заниманието може да не отнема много време, ако се попълва всеки ден за няколко минути, но трябва да се прави за всяко пазаруване и да се спазват срокове, което си е ангажимент.


13 коментара:

  1. Здравейте,ние сме част от вашите клиенти.Трябваше да получим прадки от Вас но все още ги няма. 0876554932

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не пишете на мен, аз нямам общо с панела. Пробвайте да се свържете с тях тук: https://panel.gfk.com/scan-bg/nachalo

      Изтриване
  2. ИНТЕРЕСУВАМЕ КОЛКО ТОЧКИ ИМАМ ДО СЕГА

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не пишете на мен, аз нямам общо с панела. Пробвайте да се свържете с тях тук: https://panel.gfk.com/scan-bg/nachalo

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Не пишете на мен, аз нямам общо с панела. Пробвайте да се свържете с тях тук: https://panel.gfk.com/scan-bg/nachalo

      Изтриване
  4. Къде трябва да регистрирам кода който получих xxtkp9

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не пишете на мен, аз нямам общо с панела. Пробвайте да се свържете с тях тук: https://panel.gfk.com/scan-bg/nachalo

      Изтриване
  5. Не мога да сканирам покупки и изпратя

    ОтговорИзтриване
  6. Хора мили, това ще се окаже поредната измама в милата ни Родина.Не се захващайте и да си губите времето с тези глупости.3 години писах , смятах изпращах, събрах едно значително количество точки и вече половин година си чакам "подаръците" за изработените точки, но уви, глас в пустиня, нищичко не съм получилалНякой се подиграва с хората, а на всичкото отгоре и получава заплата за това.Измамници на високо ниво, които имат място само в съда и зад решетките !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ще се окажа от измамените. Даже ми блокираха номера и не мога повече да се свързвам с тях.

      Изтриване
  7. Здравейте Бихте ли ми изпратили каталог на продуктите за подаръци срещу точки и как мога да поръчам

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не пишете на мен, аз нямам общо с панела. Пробвайте да се свържете с тях тук: https://panel.gfk.com/scan-bg/nachalo

      Изтриване