// // Leave a Comment

Панел за анкети Daedalus Online - какво ново

Daedalus Online имат нов сайт и нови награди и заслужава нова публикация с актуална информацията за тях, защото последно съм ги споменавала преди няколко години.

Daedalus Online е един от панелите за онлайн анкети, в който членува от най-дълго време. През годините съм пробвала, разбирайте регистрирала и напускала, доста сайтове за платени проучвания. Тези, в които и до сега членувам, са се доказали като коректни не само при плащане, но и при начисляване на точки и изпращане на анкети. Отчитам като плюс и панели, които се развиват и се стараят да са удобни и актуални.

Първото, което ми прави впечатление, че Daedalus Online са вече с нов сайт. С много по-добър външен вид, удобно структуриран и с цялата необходима информация както за нови панелисти, така и отговори на въпроси, които могат да възникнат дори ако попълвате проучвания отдавна. Даже на видно място има имейл за връзка с тях, което при някои панели липса и се чудя къде да им пиша за проблеми с анкети и плащания.

Другата промяна е в томболата, която се организира на всеки 3 месеца. В нея автоматично се включват всички панелисти, които са се регистрирали и попълват анкети. Наградата е 100 евро, преди доколкото помня можеше да се спечелят таблети. А съм сигурна, че томболата и наградите са реални, защото във фейсбук ми писа последователка на блога, която е спечелила съвсем неочаквано даже без да знае за томболата.

Още нещо положително - дори да не отговаряте на търсения профил за дадена анкета получавате 20 точки. Като знам в колко сайта просто прекратяват проучването без да ми дадат нищо и само си губя времето, се радвам на такава компенсация. И смятам, че и другите агенции, ако искат да са коректни и да задържат панелистите, трябва да въведат тази практика.

До сега съм получавала няколко плащания от Daedalus Online и в това направление нямам забележки. В момента даже получавам по-често анкети, не знам дали се дължи на натрупания ми опит или се появиха повече фирми, които ползват панела за събиране на мнения. При натрупване на минимум 1000 точки, който се равняват на 10 евро може да заявите банков превод. Казвала съм и преди, че парите се изплащат само по този начин и е необходимо да предоставите ЕГН и банкови данни. Плащането се извършва в средата на месеца след месеца, в които сте заявили превод. Ако по някаква причина не получите парите си проверете дали сте попълнили необходимите данни и дали те са правилни.

За разлика от други панели, тук поканата на приятели и съответно получаване на точки за тях става само в определени кампании. Когато има активна, ви изпращат имейл и имате определен период, в които може да получите допълнителни точки с тази активност. Обикновено това е два пъти през годината.

Има и някои рестрикции, които е добре да се знаят и да се внимава да не се нарушават. Например могат да ви отнемат точки, ако попълвате прекалено бързо или давате нецензурни отговори. Ако се установят многократно такива действия дори могат да ви изтрият акаунт. Също и ако имате повече от един акаунт. Аз не знам дали в някой панел това е разрешено, но сигурно има хора, които се пробват с подобни номера. Важно е и че ако дълго време не попълвате анкети, които ви изпращат (примерно 6 месеца) акаунта ви се закрива, но има опция да бъде върнат при възобновяване на активността.

Скоро бяхме на почивка в Гърция и се оказа, че от там не мога да отварям и отговарям на анкети, което ми беше малко странно. Но от Daedalus Online няма как да знаят за колко време си извън страната и държат да се попълват анкети само когато се намираш на територията въведена в профила ти.

Имате ли впечатления от този панел или за първи път се сблъсквате с него? Може да се включите тук -> Daedalus Online и да ми пишете при възникнали въпроси за регистрацията и изплащането на пари, ще се опитам да помогна.

0 comments:

Публикуване на коментар