// // 11 comments

Компания за платени проучвания YouGov

Случайно дочух за компанията за платени проучвания YouGov и реших да я пробвам тъй като няма мнение на български коректна ли е, колко се плаща на анкета и други подробности, които ме интересуват.

Потърсих в гугъл и веднага ми се показа рекламата им: "Включете се в YouGov сега - Спечелете пари от дома днес. Работа на непълно работно време онлайн. Попълвайте анкети на Вашия компютър или смартфон. Изкажете мнението си за интересни теми. Вижте мнението си представено..." и т.н.

До тук обичайните приказки характерни за всички подобни панели. Доста резултати имаше обаче и със статии какво било мнението на потребителите на YouGov по дадена тема. Оказа се, че компанията има над 3 милиона потребители от целия свят. Централата й е в Дания и продължава да настъпва в повече и повече страни и мнението на респондентите й все повече да се чува. Проучванията, които предлагат са на всякакви теми: политика, спорт, развлечения и други.

Аз се регистрирах в началото на 2021 година. До написването на публикацията (6 месеца) са ми изпратили 24 анкети. Което си е направо рекорд, при доста други сайтове има месеци в които не получавам нищо за попълване. Профилът ми навсякъде е един и същ, но просто другите не са толкова активни като YouGov. Освен това тук има възможност да си избирате колко често да ви изпращат анкети и моят избор е "Колкото е възможно по-често" :)

Освен, че са редовни в изпращането, другото, което ми харесва при този панел е, че самите проучвания са ясни и кратки. До сега не ми се е случвало да отговарям по половин час и повече на въпроси. Още нещо, което ме изумява - за всяка попълнена анкета получавам точки!!! Не знам дали това ми се е случвало с друг сайт за платени анкети. Макар, че някой ми дават обезщетение, ако не отговарям на условията, но то е смешно, като например 1 точка.

Събрала съм 1100 точки, още 400 са ми необходими за сумата от 20 лв. Ще съобщя когато има развитие по плащането.

1500 точки се равняват на 20 лв, 2500 точки на 40 лв. Парите се изпращат по банков път в рамките на 1 до 3 работни дни, и ако няма проблеми, ще бъдат в сметката Ви още същия ден.

Относно самата регистрация - бърза и лесна е. Изискването е да имате навършени 18 години, за да може да се присъедините към YouGov. Безплатно е, необходимо е да въведете имейл и данни за вас. Още при регистрацията получавате първите си 50 точки. Сайтът си има българска версия с подробно описани правила на български, а също и помощен център.

Имат и приложение, не съм го ползвала след като мога да попълвам на компютър. В app store видях няколко отрицателни мнения - потребителите се оплакват от малко анкети, малко пари или че не плащат, та ще видим като събера сумата дали ще имам плащане. За сега аз лично нямам забележки към панела. 

Освен чрез анкети в YouGov може да спечелите допълнителни точки като каните приятели. Всеки член си има уникална връзка (в тази публикация аз съм използвала моята) и когато ваш приятел се включи чрез нея и попълни 6 проучвания, вие получавате 200 допълнителни точки. Търси се ангажираност, от компанията държат да набират реални панелисти, а не само регистрации. Така че може да поканите много хора и ако те останат в панела, да получите за всеки от тях завършил 6 проучвания допълнителни точки.

Пишете ми, ако имате въпроси относно регистрацията и анкетите в YouGov, ще се опитам да помогна и да допълня мнението си. И задължително ще пиша като получа плащане. Ако пък имате опит с компанията, ще се радвам да чуя и вашето мнение дали са коректни.

Успешен ден!

Ако публикацията ви е била полезна, помогнете й да стигне до повече хора - коментирайте, споделяйте, последвайте ме facebook

11 коментара:

  1. Интересувам ме дали останахте с положителни впечатления? Коректни ли са?

    ОтговорИзтриване
  2. Регистрирах преди около месец и за това време ми изпратиха 10-на анкети. Горе-долу на всеки 3 дни. Научих за тях от реклама във Фейсбук. Засега всичко е ок, да видим какво ще стане, като дойде време за плащане 🙂

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че има доволни. И на мен ми пращат често анкети тези дни, хубаво е, че са се активизирали.

      Изтриване
  3. Да. Активираха се. Но разплащането е некоректно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Какво имате предвид под некоректно? При мен забавиха едното плащане, но в крайна сметка получих каквото бях изкарал и заявила.

      Изтриване
  4. Как плаща приложението по банков път или изипей

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. YouGov е сайт, не приложение. Парите се изплащат по банкова сметка.

      Изтриване
  5. Здравейте, регистрирах се и вече попълних първата си анкета,която ми донесе 20 лв. Поне така ми отговориха! Интересуваме кога продаваш банковата си сметка?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Извинете" продаваш" банковата си сметка

      Изтриване
  6. Изкарах 2500 точки и при опита си да ги осребя ми дава техническа грешка.Над 10 имейла им писах,обещаваха че ще изправят грешката,но и до днес пари не получих.

    ОтговорИзтриване
  7. В крайна сметка - заслужава ли си?

    ОтговорИзтриване