// // Leave a Comment

Мнението ти струва пари!

Регистрирайте се в ASKEM и участвайте с мнението си в създаването на продукти и услуги. За всичко това дори ще печелите добри хонорари.

Това са заглавието и описанието на рекламата на нов сайт за анкети и проучвания.

Както се разбира, това е поредния сайт, който предлага да ти плаща, за да попълваш анкети. Поредния поне за мен, имам опит с други два, от които така и не изкарах пари. Сайтът е нов, доста го рекламират, та и аз веднага се цопнах в него, да видя какво предлагат.

На външен вид изглежда доста грамотно направен, лесен за навигация, всичко изглежда просто и лесно. Обещават доходи от 100 до 300 лв на месец. До тук нищо изненадващо, те навсякъде ни хващат по този начин.

Регистрирах се, искат ти обичайните данни, лични и статистически, за да съставят някакъв профил за теб и за да могат после да те предложат на клиента. Искат ти и ЕГН и телефон, което го няма при другите сайтове. Питат те дори за начин на плащане, което вече си звучи сериозно. И те уверяват, че ти изплащат хонорар или при натрупани 100 лв или след 6 месеца. Един askem кредит = 0.50 лв, така че доста трябва да се поработи.

Администратор ти проверява профила и след като си одобрен може да участваш в кампании. При мен това отне два дена, никой не ме уведоми, че съм одобрена, влязох в сайта и случайно видях. Но все пак аз съм на зор, ще проверявам, ако трябва и през 30 мин. Попълних една анкета, свързана с външния вид на сайта, получих 1 askem кредит и това е засега.

Повечето усилия са насочени към привличане на фирми, които да използват сайта, за да си правят анкетите. Указанията са написани за тях, има видео как да работят със сайта и т.н.

Други анкети няма, има регистрирани около 500 човека, сайтът е на 1 месец. Проблемът е, че няма бизнес участие, т.е. няма кой да плаща, за да попълват потребителите анкети. Надявам се това да се промени в близко бъдеще, сайтът е още нов, може и да потръгне. Но за изкарване на 100 до 300 лв на месец все още съм скептично настроена. Чудно ми е защо при положение, че има доста хора, които биха попълвали анкети, фирмите не използват този начин да си правят проучванията.

Ще следя как се развиват нещата с този сайт, при другите два няма никаква промяна, от както съм написала статиите не съм попълнила и една анкета. Не разбирам моя профил ли е нестандартен или проблема е в тях.

0 comments:

Публикуване на коментар