// // 15 comments

Първо плащане от Daedalus Online

daedalusonline.eu/bulgaria

Почти 4 години след регистрацията си в панела за онлайн проучвания Deadalus Online стигнах заветните 1000 точки и получих първото си плащане в размер на цели 20 лв. Общо взето от първото изречение ви става ясно, че не си заслужава чакането. Вярно, че не се изискват никакви усилия, но не е занимание на което може да разчитате, за да си осигурите някакъв добър доход.

Основните неща за проучванията съм ги написала в тази публикация. Сега просто искам да допълня информацията и да отбележа, че фирмата е коректна и изплаща събраните пари, защото все пак и това е важно.

Равносметката: при мен 1025 точки се равняват на 4 години, 20 попълнени въпросника, 50 бонус точки за включване и още 100 бонус точки от някакво специално проучване. Останалите са от нормални анкети, като най-ниското "заплащане" е 20 точки, а най-високото 125 точки. Приятели не съм канила и затова нямам точки от приети покани. На няколко пъти ми се случва да ми пращат два пъти писмо за една и съща анкета, която вече съм попълнила или не отговарям на условията, но общо взето нямат големи издънки.



Плащането се извършва само по банков път. За да поискате плащане освен данните на банката, се изисква да попълните и ЕГН, имайте това предвид, ако тепърва се регистрирате в сайта и не желаете да давате такива лични данни. Заявих плащане на 15.12 и 3 седмици по-късно бяха в сметката ми. Предполагам, че заради празниците са се позабавили малко, но все пак дойдоха по-бързо от очакваното. Въпреки това в профила ми стой съобщение, че заявката ми за плащане е била записана и скоро ще бъде обработена.

15 коментара:

  1. А аз чакам с месеци да ми преведат парите... Не знам къде да се оплача

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също чакам вече трети месец, като на всяко първо число получавам мейл, в който постоянно ми искат данните, които вече са внимателно попълнени и в профила ми. Всеки път отговарям на мейлите и нищо.
    Сега забелязвам, че не се трупат и точки от новите анкети и сигурно като мине време ще заявят, че съм неактивен участник...за да не ми дадат възнагражденивто.
    Жалко, че загубих толкова време...На мен ми отне около 2 години...Но ще търся правата си...Вече не става дума за парите...

    ОтговорИзтриване
  3. Аз чакам от 6 месеца и все още нищо. Дали няма да пием по една студена вода?

    ОтговорИзтриване
  4. Некоректни в плащането на точките. Досега няма плащане вече година.

    ОтговорИзтриване
  5. И аз ги натрупах за 2 години, чакам плащане и нищо... Дали не не бодалкат, всичко съм написал както трябва, но да питам дали не трябва да е на английски т.е. не с българските букви :)

    ОтговорИзтриване
  6. Тези са абсолютни мошенници! Няколко пъти не ми отчетоха точки за попълнени анкети, а сега като си отворих профила и хоп - изненада! Имам точно 0 (нула) точки, а бях събрал към 900. Просто ги няма! Не отговарят и на мейли! daedalusonline.eu са измамници, не се връзвайте!

    ОтговорИзтриване
  7. Моите точки също бяха надвишили 1000,а сега гледам,че са 900, но още не съм заявила че искам плащане. Също да попитам участвах в една анкета от сайта на Деадалус ми предложиха да уачствам във форум за пазаруване , като накрая на изледването всеки отговорил на всички теми получава 50 лв, и вече 3 месеца никой не се е свързал с мен, отделно не отговарят на телефони и имейли, не е въпорса за 50-то лева,а до лъжата която се използва да мамаят хората, доста неприятно!!! Та има ли други "изгорели" от този форум Idea Blog, Millward Brown. В търсачката не ми излиза нищо на български за тези хорица, може и злоупотреба да е.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, аз взех участие във този форум за пазаруване и ми платиха.

      Изтриване
  8. И АЗ ИМАМ НАД 2000 ТОЧКИ И ВЕЧЕ 3 МЕСЕЦА СИ ЧАКАМ ПАРИТЕ,А НИТО ИМА ТЕЛЕФОНИ НА КОИТО ДА СЕ ОБАДИ ЧОВЕК,НИТО ИМЕЙЛИ.ИМЕЙЛА ИМ Е ФАЛШИВ ЯВНО,ИЗПИСВА МИ НЕДОСТАВЕНА ПОЩА.

    ОтговорИзтриване
  9. От октомври 2013 до днес - за 4 години имам 2850 т.
    Поисках плащане на 1000 точки преди 8 месеца и до момента нищо.
    Продължавам да попълвам анкетите от чист интерес и скука. Не им вярвам.

    ОтговорИзтриване
  10. Аз получих плащане след три години чакане.

    ОтговорИзтриване
  11. Мога да потвърдя написаното от автора.

    Обаче тъй като проучванията са им скучни и досадни. Много просто цъкат произволно само и само за да направят проучването за да вземат парите.


    Това получих аз на последното проучване:
    За съжаление отговорите ви не отговарят на критериите за завършване на това проучване. В резултат на това няма да бъдат разпределени точки за вашия Daedalus Online акаунт.

    Причината за неквалифицирането се отнася до начина, по който сте попълнили въпросника, а не до вашите отговори. Или времето за завършване беше значително по-ниско от средната продължителност, изчислена от системата, или имаше противоречиви отговори, или беше идентифицирана липсата / непоследователността на отговорите на откритите въпроси.

    ОтговорИзтриване
  12. И аз чакам от април месец, от системата за поддържане ми пишат на развален английски, че не ми е точен номера на сметката. От Майкрософт ми съобщават, че този сайт от 1 година е нелигитимен.

    ОтговорИзтриване
  13. Днес заявих плащане и ще пиша когато го получа. Нямам никакви проблеми със сайта на Deadalus, не знам как точно Майкрософт ми показва, че е нелигитимен и на какво основание, но сайта си работи и си праща анкети.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Допълвам си коментара - на 11 декември плащането беше в банковата ми сметка.

      Изтриване